Lyckad Frigoscandia Invitational

Under gårdagen genomfördes Frigoscandia Invitational tillsammans med Gatulaget. Den årliga fotbollsturneringen, som hade världspremiär förra året, blev återigen en stor succé och vi önskar tacka alla fantastiska lag och människor som verkligen satte guldkant på turneringen.

Laröds IP bjöd på härligt väder och utöver underhållande fotboll präglades eftermiddagen av god stämning och mycket glädje.

Årets lag bestod av Gatulaget, HIF Legends, Frigoscandia, Mildef, KOL & Cocktails/Yoko/Pålsjö Krog, Svensk Cater samt ett mixat sponsorlag med representation från Lindahl, Helsingborgs Hem, Advokatfirman Glimstedt, Rullux, OJCO Secure IT, Bauhaus samt B2B Care.

Stort tack till alla lagen som ställde upp. Extra tack till domarna Kristoffer Karlsson samt Måns Tagesson samt till Zoegas, Nestlé, Dolé, Ramlösa, Laktrisfabriken, Svensk Cater samt Kondektor.

Vi ser redan fram emot nästa års upplaga